Fandom

Fossils and Archeology Mod Revival Polska Wikia

Bio-skamielina

14stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bio-Fossil
BioFossil.png
Zastosowanie Analizator, Rozmnażalnik
Wytrzymałość N/D
Odnawialny Nie
Grupowanie Tak (64)

Bio-skamielina ma szansę wypaść z bloku skamieliny. Można ją także otrzymać przepuszczając różne materiały przez przesiewacz.

ZastosowanieEdytuj

Bio-skamielina jest skamieniałością, która może zawierać żywe tkanki. Jedyny sposób, by się o tym przekonać, to umieścić ją w analizatorze. W wyniku analizy można otrzymać DNA dinozaura, zarodniki paproci, skamieniałą roślinę, piasek, mączkę kostną lub, rzadziej, nic.

Może być użyta jako materiał organiczny w rozmnażalniku, ale ponieważ wyhodowanie jednego okazu wymaga 20 bio-skamielin, lepiej użyć bardziej efektywnych materiałów.

Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na podłożu ręką, w której trzymana jest bio-skamielina, spowoduje pojawienie się modelu dinozaura. Jest to losowy model spośród następujących gatunków: triceratops, pteranodon, mozazaur, stegozaur, brachiozaur, spinozaur, kompsognat, ankylozaur, deinonych, liopleurodon. Model można powiększyć klikając na nim prawym przyciskiem myszy ręką, w której trzyma się kość. Model można zniszczyć jednym uderzeniem, wypadnie z niego bio-skamielina, ale nie użyte do powiększenia kości.

Jest wymagana do stworzenia analizatora.

Oryginalny artykuł Edytuj

Bio-Fossil

Więcej w Fandom

Losowa wiki