Fandom

Fossils and Archeology Mod Revival Polska Wikia

Rozmnażalnik

14stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Culturevat.png

Rozmnażalnik to szmaragdowozielony blok, który jest niezbędny do wyhodowania jaj lub embrionów z DNA oraz sadzonek paleorafu ze skamieniałych roślin. Do jego stworzenia potrzebne są trzy sztabki żelaza, cztery bloki szkła, jedno wiadro z wodą (wiadro nie zostanie zużyte) oraz kaktusowa zieleń.

Otrzymywanie Edytuj

Workbench GUI.png

Glass

Glass

Iron Ingot

Cactus Green

Water Bucket

Iron Ingot

Glass

Glass

Iron Ingot

Culture Vat

Proces hodowli Edytuj

Podstawą hodowli jest DNA lub skamieniała roślina. Należy je umieścić w okienku po lewej stronie.

Do zainicjowania i podtrzymania procesu potrzebne są substancje odżywcze. W dolnym okienku należy umieścić dowolny z poniższych przedmiotów: bio-skamieliny, dowolne mięso lub ryby, jajka, mleko. Uwaga: przedmioty mają różną zawartość substancji odżywczych, w związku z czym do zakończenia procesu może być potrzebna różna ich ilość. Najbardziej efektywne jest mleko, gdyż jedno wiadro wystarcza na cały proces hodowli.

Postęp hodowli obrazuje pasek w kształcie helisy DNA pośrodku. Kiedy pasek się wypełni, proces dobiegnie końca i w prawym okienku pojawi się jajo, embrion lub sadzonka.

Porażka Edytuj

Failiuresaurus-in-sunlight-after-CultureVat-Failure.jpg

Wybuch rozmnażalnika i porażkozaur w świetle słonecznym

Czasami rozmnażalnik eksploduje i proces hodowli kończy się porażką. Wybuch nie zadaje obrażeń otoczeniu ani graczom, na miejscu rozmnażalnika pojawia się źródło wody, a wokół niego rozsypują się różne przedmioty. Dodatkowo, porażka hodowli może skutkować spawnem porażkozaura, porażkorośli, creepera lub świni-zombie. Porażki rozmnażalników są dosyć częste, dlatego warto zawsze mieć wystarczający zapas materiałów, by stworzyć nowe.
Cultivator-Failure-with-Zombie-Spawning.jpg

Wybuch rozmnażalnika i spawn creepera

Oryginalny artykuł Edytuj

Culture Vat

Więcej w Fandom

Losowa wiki